Inmotion V5F
Inmotion V5F
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v TIVIS.cz
- Zajištění fantastické mobility, operativnost
- Přijatelná hmotnost pro přenos
- rychlost 25 km/hod dostačující
- Deklarovaná výdrž baterie 40 km při 70kg, Te= 20°C a rovině je diskutabilní. Reálné využití zdá se spíše 70-80% než je publikováno v technických údajích. Nutno později očekávat praktický dojezd do 10 km při nenáročném terénu.
- Výměna duše není snadná, pro většinu uživatelů to znamená odborný servis (doporučeno i výrobcem)
Nedoporučuji pořizovat dětem, nebo je řádně poučit a nedovolit jim pohyb s produktem v běžném provozu. Náhlá ztráta kontroly při řízení může být zdrojem ohrožení předně pro osoby v blízkosti. Zájemci o jednokolku mající potíže se zády, či ve slabší kondici by měli zvážit výuku alespoň první hodiny jízdy s asistencí! Jízda na jednokolce na první pohled vypadá velice nebezpečně, pro někoho až traumaticky. Ve skutečnosti je jízda příjemná, bezpečná a dokonce trošku posilující. Jsou zapojovány svaly, které nebývají při jiném pohybu tolik aktivní. Podmínkou bezpečné jízdy je ovšem perfektní zvládnutí stroje a předně sebe sama, neboť mozek je potřeba naučit na mírně odlišné reakce, na jinou motoriku. K tomu ve skutečnosti je potřeba nejméně 5 hodin cvičení, vystavovat se nejrůznějším situacím k jejich perfektnímu zvládnutí. Chodce a předně děti či kočárky míjejte vždy maximálně s rychlostí volného klusu. Chodci, cyklisté i řidiči mohou být překvapeni a jejich nečekanou reakci nemusíte zvládnout. Stejné jako při řízení automobilu: Vždy odhadujte úvahu ostatních účastníků provozu a buďte čitelní. Ohromnou výhodou proti jiným prostředkům je u jednokolky široká škála možných povrchů vozovky, jistá nezávislost na kvalitě terénu. Pokud byl tento stroj stvořen nejen pro zábavu, ale jako prostředek moderní elektromobility, je takový nápad přínosem. Produkt je na seznámení s touto technologií přijatelný v poměru cena/přínos.
, zakoupeno v TIVIS.cz
Zatim neodzkouseno
, zakoupeno v E-MOVE.CZ
- výborně jezdí, světlo dobře svítí, výklopné držadlo je fajn při vedení jednokolky
- světlo jen trochu vadí při pohledu shora při jízdě
Parametry produktu
Popis produktu
INMOTION V5F je výkonný a kompaktní elektrický jednokolový vozík určený pro jízdu v městském provozu. Vysoká kvalita zpracování a inovativní design dělají z tohoto vozítka ideální dopravní prostředek pro každodenní použití. INMOTION V5F je vybaven špičkovými technologiemi, jako je inteligentní rovnovážný systém, který umožňuje uživatelům udržet rovnováhu a jízdu v bezpečí.
Parametry vozítka INMOTION V5F:
- Maximální rychlost: 25 km/h
- Výkon motoru: 550 W
- Max. výkon: 1000 W
- Max. náklon: 18 stupňů
- Max. vzdálenost na jedno nabití: 30-35 km
- Váha: 11,9 kg
- Max. zatížení: 120 kg
Vozítko INMOTION V5F disponuje také moderními bezpečnostními prvky, jako je například LED osvětlení, které umožňuje vysokou viditelnost při nočních jízdách. INMOTION V5F je navíc velmi snadno ovladatelný díky intuitivnímu ovládání na nožní desce a ergonomickým rukojetím.
Výkon vozítka INMOTION V5F je napájen moderní baterií s vysokou kapacitou. Baterie je vybavena ochranou proti přebíjení a hlubokému vybití, což zajišťuje bezpečné používání vozítka. Díky rychlému nabíjení je baterie plně nabitá během 3-4 hodin.
Celkově lze říci, že INMOTION V5F je vynikající volbou pro ty, kteří hledají kvalitní, výkonné a bezpečné elektrické vozítko pro své každodenní potřeby v městském provozu.
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v TIVIS.cz
- Zajištění fantastické mobility, operativnost
- Přijatelná hmotnost pro přenos
- rychlost 25 km/hod dostačující
- Deklarovaná výdrž baterie 40 km při 70kg, Te= 20°C a rovině je diskutabilní. Reálné využití zdá se spíše 70-80% než je publikováno v technických údajích. Nutno později očekávat praktický dojezd do 10 km při nenáročném terénu.
- Výměna duše není snadná, pro většinu uživatelů to znamená odborný servis (doporučeno i výrobcem)
Nedoporučuji pořizovat dětem, nebo je řádně poučit a nedovolit jim pohyb s produktem v běžném provozu. Náhlá ztráta kontroly při řízení může být zdrojem ohrožení předně pro osoby v blízkosti. Zájemci o jednokolku mající potíže se zády, či ve slabší kondici by měli zvážit výuku alespoň první hodiny jízdy s asistencí! Jízda na jednokolce na první pohled vypadá velice nebezpečně, pro někoho až traumaticky. Ve skutečnosti je jízda příjemná, bezpečná a dokonce trošku posilující. Jsou zapojovány svaly, které nebývají při jiném pohybu tolik aktivní. Podmínkou bezpečné jízdy je ovšem perfektní zvládnutí stroje a předně sebe sama, neboť mozek je potřeba naučit na mírně odlišné reakce, na jinou motoriku. K tomu ve skutečnosti je potřeba nejméně 5 hodin cvičení, vystavovat se nejrůznějším situacím k jejich perfektnímu zvládnutí. Chodce a předně děti či kočárky míjejte vždy maximálně s rychlostí volného klusu. Chodci, cyklisté i řidiči mohou být překvapeni a jejich nečekanou reakci nemusíte zvládnout. Stejné jako při řízení automobilu: Vždy odhadujte úvahu ostatních účastníků provozu a buďte čitelní. Ohromnou výhodou proti jiným prostředkům je u jednokolky široká škála možných povrchů vozovky, jistá nezávislost na kvalitě terénu. Pokud byl tento stroj stvořen nejen pro zábavu, ale jako prostředek moderní elektromobility, je takový nápad přínosem. Produkt je na seznámení s touto technologií přijatelný v poměru cena/přínos.
, zakoupeno v TIVIS.cz
Zatim neodzkouseno
- Skladnost
- Výkon - vyjede každý kopec
- Rukojeť s tlačítkem pro přenos
- Výklopná rukojeť pro přenos je už po vybalení vyviklaná - jen to kazí dojem
- Chtělo by to místo dodávaného blatníku, který je k ničemu spíš stojánek
Chtěl jsem nějakou přepravu na spíše kratší vzdálenosti, a chtěl jsem aby to bylo v podtatě jako prodloužená ruka k autu. Neustále v kufru a v případě výletu nebo zaparkování daleko od centra být k dispozici a to se myslím povedlo.
*Váhal jsem mezi jednokolkou a koloběžkou a vyzkoušeno mám oboje
Po vybalení mi doslo vyfouklejší kolo než je v návodu, ale neuchází. Výklopná rukojet se trochu viklá - to od nového zboží nechcete. Výstuž v krabice vespod používám dodnes jako stojánek na nabíjení - trochu blby u jednokolek že to musíte položit na zem.
Učení je opravdu náročné. za cca 2 hodiny už jsem, ale nějak jezdil. Jednokolku jsem si odřel, ale musím říct že v případě problému člověk vždycky při učení seskočí, takže jsem vlastně spadl jednou. Helma a jiné chrániče nejsou naškodu.
Nyní mám ujetých cca 80 km a jízda mě hrozně baví, pořád se na tom necítím vždy stabilně možná i proto že mám 2 metry výšku. Můj rychlostní rekord byl asi 20km/h. Každou jízdu se zlepšuju. Dost lidí mě po cestě zastavuje a chce vědět co to je, a jak to funguje - to je docela vtipny
Oproti koloběžce xiaomi scooter 2 pro, která prudkého kopce zpomaluje a při vybití pod 50% ztrácí na výkonu, tak jednokolka jede pořád v plné parádě.
Koloběžka má výhodu že na ní hned umíte. Seskočit přenést a vyskočit je rychlejší
Zboží mám z Alzy, zakoupeno v E-MOVE.CZ
- výborně jezdí, světlo dobře svítí, výklopné držadlo je fajn při vedení jednokolky
- světlo jen trochu vadí při pohledu shora při jízdě